Uusi TUNI EXAM on avattu: exam.tuni.fi

• Uutta TUNI EXAMia käytetään Tampereen yliopistossa (entiset TTY ja TaY). TAMK jatkaa oman TAMK EXAMin käyttöä ja liittyy myöhemmin mukaan TUNI EXAMiin.
  • Kaikki entisen TTY:n EXAMin tiedot on siirretty uuteen TUNI EXAMiin, joten Hervannan kampuksella EXAMin käyttö jatkuu normaalisti.
  • Entisen TaY:n Tenttis-järjestelmä pysyy uuden EXAMin kanssa yhtä aikaa käytettävissä. Sähköisten tenttien siirtymä Tenttiksestä EXAMiin toteutetaan joustavasti vuosien 2019-2020 aikana.
  • Kevään aikana keskustan kampuksen Pinni B:n sähköisen tentin tila muutetaan EXAM-tilaksi.
  • Muutokset entiseen TTY:n EXAMiin verrattuna: Kaikki käyttäjät kirjautuvat HAKA-kirjautumisen kautta ja uusille henkilökunnan käyttäjille annetaan automaattisesti opiskelijan ja tentaattorin käyttäjäroolit.
  • Uudet ominaisuudet: Opiskelijat voivat tehdä Tampereen yliopiston EXAM-tenttejä muiden korkeakoulujen EXAM-tiloissa, katso tarkempi ohje tenttivierailuista. Huomioi, että tentissä mahdollisesti tarvittavat ohjelmistot ovat korkeakoulukohtaisia.