Autenttista ohjausta – fysioterapeuttiopiskelijat aivorauhaa edistämässä | Hanna Kuivanen, Annukka Tapani ja Hannu Järvinen 11.9.2023 Sosiaali- ja terveysala TAMKjournal
Oppiminen ja ohjaus dialogissa – kokemuksia VETO-tutkinto-ohjelman alkumetreiltä | Tarja Juurakko-Koskinen ja Katariina Hakala 4.9.2023 Pedagogiset ratkaisut TAMKjournal
Tiimicoaching uuden tiimin tukena ja vahvistajana | Milla Salama ja Kaisa Kokko 25.8.2023 Sosiaali- ja terveysala TAMKjournal
Akuuttihoitotyön YAMK-koulutus alan tutkimuksen ja kehittämisen vahvistajana | Marjo Räsänen, Sari Räisänen, Noora Hakala ja Tuulia Haronoja 13.6.2023 Sosiaali- ja terveysala TAMKjournal
Maahanmuuttajien työllistymishaasteiden tarkastelua | Sari Himanen ja Sirpa Salin 8.6.2023 Sosiaali- ja terveysala TAMKjournal
Yksi rakennus, kolme koulumuotoa – yhteistä toimintakulttuuria rakentamassa | Kirsi Isoranta, Tarja Juurakko-Koskinen ja Tuula Savikko 24.5.2023 Pedagogiset ratkaisut TAMKjournal
Opiskelijoiden osallisuus toimintakulttuurin kehittämisessä | Sanna Paasimaa, Johanna Kyrkkö ja Marjo Vuori 15.5.2023 Pedagogiset ratkaisut TAMKjournal
Miksi organisaatioissa pitää puhua aivoterveydestä? | Riikkaelina Susipolku 11.4.2023 Sosiaali- ja terveysala TAMKjournal