Kun sadut tapahtuvatkin tässä ja nyt – Reflektio ammatilliseen erityisopettajankoulutukseen osallistumisesta
Ennen erityisopettajakoulutusta tarinani alkoivat kliseisesti ”Olipa kerran synkkä ja myrskyinen yö…” Eli tarinoita jostain mitä on joskus tapahtunut jollekin. Näillä tarinoilla oli aina jokin opetus, joka avasi maailmaa ja antoi hetkeksi aihetta ajatteluun ja pohdintaan. Paljonhan niistäkin tuli opittua, mm. se, että prinsessa pitää herättää vain tosirakkauden suudelmilla, metsässä vastaantulevaa piparkakkutaloa ei saa syödä, ja jos mummo näyttää sudelta niin älä jää kyselemään miksi hänen korvansa ovat niin isot.