BetterTogether-ystävänpäivätapahtuma 14.2.2024 - tervetuloa!

BetterTogether tapahtumakuva

TAMK Parvi, Tamko ja SportUni järjestävät yhdessä jo perinteeksi muodostuneen BetterTogether-ystävänpäivätapahtuman TAMKin pääkampuksella 14.2.2024 kello 11-15. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua. Tule mukaan yksin tai kaverin kanssa edistämään kanssamme yhteisöllistä TAMKia ja torjumaan yksinäisyyttä!

Päivän ohjelma:

Yhteisöllisiä ständejä ja kohtaamisia messuilla, myös SportUni mukana!

Paikalla opiskelijoiden hyvinvointia tukevia toimijoita ja TAMKin huippuainejärjestöjä ja -kerhoja!

📍Teiskontien aula

🕚klo 11–14

Ystävyyden täyteinen lettupiste

Rakkaudella ja ystävyydellä paistettuja lettuja tarjolla Parven, TAMKin oppilaitospastorin ja YTHS:n paistamina! Namskis! Tule herkuttelemaan!

📍Teiskontien pääovien ulkopuolella

🕚klo 12–15

Ystävänpäiväkortteja, vaahtokarkkeja ja Muumilaakson tarinoita

Tule Parveen askartelemaan ystävänpäiväkortteja ja herkuttelemaan vaahtokarkeilla Muumilaakson mieltä lämmittävien tarinoiden ääressä. Pajat toteutetaan TAMKin sosionomiopiskelijoiden toimesta.

📍Parvi (B1–24)

🕚klo 11–13

Rentouttavaa hierontaa Parvessa

Hartiat jumissa ahkerasta opiskelusta? Tule Parveen rentoutumaan hieronnan muodossa. Paja toimii non-stop-periaatteella, voit tulla paikalle kun sinulle parhaiten sopii klo 13-14 välillä. Paja toteutetaan TAMKin fysioterapiopiskelijoiden toimesta. Tervetuloa!

📍Parvi (B1-24)

🕑klo 13–14

Balance-kehonhuoltoa SportUnilla

Tule mukaan huoltamaan kehoa monipuolisesti. Tunti sisältää alkulämmittelyn, liikkuvuus- ja tasapainoharjoittelua, sekä lopussa ihanan rentoutuksen. Tunti sopii kaikille. Tule SportUni Kauppiin (L-rakennus), pääset sisään soittamalla ovikelloa. Tunti pidetään SportUni Kaupin palloiluhallissa.

📍SportUni (SportUni Kauppi, L-rakennus)

🕑 klo 14.15-15.00

Päivän aktiviteetteihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, vaan riittää, että saavut paikalle yksin tai yhdessä kaverin kanssa. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille TAMKin opiskelijoille. Lämpimästi tervetuloa!💕

Lisätietoja ja päivän tunnelmia pääset seuraamaan Instagramissa: @tamkparvi @sportunitampere @tamko

Älä lennä yksin! Don’t fly Solo!