ePassilla voit maksaa SportUnilla

Tampereen yliopiston sekä Tampereen ammattikorkeakoulun ePassi-henkilöstöetua voit käyttää myös SportUnin palveluihin. Liikuntamaksun maksaminen onnistuu oman korkeakoulun liikuntakeskuksen asiakaspalvelussa helposti.

Liikuntamaksun sekä kertamaksun lisäksi ePassilla voit maksaa henkilökohtaisen ohjauksen (kuntosali, PT) sekä vuokravälineet (esim. sulkapallomaila).

Liikunnan harrastaminen SportUnilla on todella edullista. Henkilöstön hinta kevätkaudelle (31.7. asti) on 51 euroa. Kertamaksulla vierailu liikuntakeskuksissamme onnistuu 6 euron hintaan.

Yhdellä liikuntamaksulla saat käyttöösi kaikkien kolmen liikuntakeskusten palvelut mm. kuntosalit, ryhmäliikunnan, avoimet palloiluvuorot ja maksuttoman sulkapallon. Tiloistamme löydät myös ajanmukaiset puku-, suihku- ja saunatilat.

Tervetuloa!