Blogi: Helmikuun helmet – SportUnin palvelulupaukset!

Markku Tamminen, Esko Tirkkonen, Lotta Leijo, Kirsi Mänty ja Anna Karppinen. Kuvan otti Helena Collin.

Muistathan vielä vuodenvaihteen lupaukset, ja jatkat kunnon metsästystä salilla ja muissa aktiviteeteissa. SportUnin porukka on myös tehnyt omat palvelulupauksensa uudistuneen brändin kunniaksi.

Lupaamme, että Sinä

–          pääset omalle liikuntamatkallesi sujuvasti, esteettömästi ja helposti

–          löydät oman lajisi ja/tapasi liikkua kolmen kampuksen tarjoamista tiloista ja palveluista

–          koet olevasi aina tervetullut treenaamaan

–          meillä SportUnissa Sinua arvostetaan sellaisena liikkujana kuin olet

–          saat halutessasi asiantuntevaa ohjausta ja neuvontaa liikunnan aloittamiseen ja/tai jatkamiseen

–          huomaat, että SportUnille antamaasi palautteeseen reagoidaan ja sen avulla kehitetään toimintaa

Muutamia pullonkauloja meillä vielä on haasteena ja niiden korjaamiseksi lupaamme sen, että yritämme parhaamme! Erityisesti kulkuoikeuksiin liittyvissä asioissa olemme riippuvaisia koko korkeakouluyhteisön tekemistä ratkaisuista, joten näillä näkymin niihin on odotettavissa parannusta muutaman vuoden päästä. Kampuskohtaisista haasteista voi mainita Kaupin kampuksen ”kaappiongelman”, johon haemme kuumeisesti ratkaisua.

Lupaamme olla mukana kehittämässä opiskelija- ja työhyvinvointia ja aktiivisuutta lisäävää toimintaa Tampereen korkeakouluyhteisössä.  Kesän kynnyksellä tsekataan, kuinka lupaukset on pystytty toteuttamaan. Muistathan kertoa meille, kuinka olemme onnistuneet, niin teemme sitten entistäkin paremman seuraavan SportUni kauden.

Me SportUnissa lupaamme palvella Sinua paremmin. Haasta itsesi ja kaverisi liikkumaan ja olemaan aktiivinen! Tehdään yhdessä aktiivinen kampus!

Terveisin SportUnin porukka