Hyvinvointiviikolla SportUnin Avoimet Ovet 6.-7.11. ja paljon muuta!

TREY:n, TAMKO:n ja yhteystyökumppaneiden järjestämää Hyvinvointiviikkoa vietetään 6.-10.11.2023 ja viikon teemana on jaksaminen. SportUni järjestää tällä viikolla normaalin toimintansa lisäksi myös muuta toimintaa kuten kehonkoostumusmittausta, Pastorin spinning hengen ahdistukseen ja Kyykky workshopin! Palveluihimme pääsee tutustumaan maksutta Avoimien ovien aikana!

SportUnilla Avoimet Ovet 6.-7.11.2023 – tule tutustumaan maksutta SportUnin palveluihin

Paikka: Kaikki SportUnin liikuntakeskukset

Avoimet ovet -päivillä pääset kokeilemaan kaikkia SportUnin palveluita maksutta (pl. yksilöpalvelut ja kurssit). Voit tulla kuntosaleille, osallistua ryhmäliikuntaan tai tulla pelaamaan eri palloilulajeja kuten sulkapalloa tai avoimille palloiluvuoroille.

Ryhmäliikuntatunneille ja sulkapallovuoroille varataan paikka/kenttä Tuni-tunnuksilla SportUnin tarjontakalenterista.

Kun tulet liikkumaan, näytä opiskelija/henkilökuntakortti liikuntakeskuksen vastaanotossa.

Kehonkoostumusmittaus 6.11. klo 10-14

Paikka: Hyvinvointimessut, Tamkin päärakennuksen aulassa.

SportUnin yhteistyökumppani Hämeen Liikunta ja Urheilu ry, HLU tekee kehonkoostumusmittauksia Hyvinvointimessuilla.

Kehonkoostumusmittauksen hinta on 10 €. Maksaa voi kortilla tai MobilePaylla.

InBody-mittaus on monipuolinen ja turvallinen tapa seurata kehossa tapahtuvia muutoksia ja harjoittelun tuloksia. Mittaus kestää noin minuutin ja se tehdään paljain jaloin.

Luotettavan mittaustuloksen saamiseksi:

• Vältä raskasta ruokailua ja juomista edeltävänä päivänä, kofeiinipitoisen
    juoman nauttimista 3 h ennen mittausta, alkoholia 12 h ennen mittausta
  • Asioi tarvittaessa WC:ssä ennen mittausta
  • Vältä voimakasta fyysistä rasitusta ennen mittausta
  • Vältä oleilua kuumassa tai kylmässä juuri ennen mittausta
  • Vältä mittausta kuukautisten aikana
  • Mittausta ei tehdä, jos sinulla on sydämentahdistin, olet sairaana tai olet raskaana

Tervetuloa Hyvinvointimessuille!

Pastorin spinning hengen ahdistukseen 7.11. klo 9-10

Paikka: SportUni Kaupin ryhmäliikuntasali

“Tuntuuko siltä että sotket paljon, mutta et liiku mihinkään?” – tällä tunnilla on vertaistukea tarjolla juuri sinulle! Tämä sisäpyöräilytunti kehittää sekä peruskestävyyttä, että tukee henkistä jaksamisesta humoristisella otteella. Tunnilla kohtuukuormitteiset työ- ja palautusjaksot vuorottelevat spinningohjaajan ja oppilaitospastorin osuuksien mukaan.

Tunti sopii sekä aloittelijoille että kovakuntoisille polkijoille. Tunnin alusta käytetään n. 5-10 min pyörien siirtoon, asetusten säätöön ja ajatusten vaihtoon, tämän jälkeen poljetaan 40 min. Tunnin jälkeen on mahdollista jäädä juttelemaan oppilaitospastori Jussi Houtun kanssa!

Osallistuminen on maksutonta eikä vaadi liikuntamaksua. Ilmoittaudu SportUnin tarjontakalenterista 6.11. klo 7.00 alkaen.

Avoin kiipeilypäivystys 7.11. klo 15-16:50

Paikka: SportUni Kauppi kiipeilyseinä

Maksuton kiipeilykokeilu yksin tai parin kanssa. Osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista ja paikalle voit saapua 15-16.50 välisenä aikana. Ei vaadi liikuntamaksua.

Paikan päällä on kiipeilyohjaaja Katariina Korkiala opastamassa. Aiempaa kokemusta kiipeilystä ei tarvita.

Mukaan: sisäurheiluvaatteet sekä sisäpelikengät tai muut vastaavat aika tiukat kengät. Muut varusteet paikan päällä.

Tervetuloa!

Lisätiedot:
katariina.korkiala@tuni.fi

Kyykkyworkshop 9.11. klo 16-18

Paikka: Tamppi Areenan laajennusosan kuntosali

Kaikille liikuntamaksun maksaneille ilmainen Kyykky Workshop järjestetään SportUnin ja Herwannan Hauiskäännön yhteisvoimin. Osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista ja paikalle voi tulla milloin vain kello 16 ja 18 välillä. Paikalla ohjaamassa ovat EQF level 4 PersonalTrainer/ammattivoimavalmentaja, ammattitaitoinen voimanostovalmentaja sekä kokeneita voimanostajia ja voimanostotuomareita. Workshopissa saat yksilöllistä ohjausta ja vinkkejä omaan kyykkytekniikkaan. Workshoppiin voi osallistua treenitaustasta riippumatta kuka tahansa, eli et tarvitse aikaisempaa kokemusta kyykkäämisestä tai salitreenaamisesta ylipäänsä! Ota mukaasi treenivaatteet ja salitreeniin soveltuvat kengät.

Lue lisää Hyvinvointiviikosta ja katso koko tarjonta TAMKOn tai TREYn tapahtumakalentereista!