Liikuntamaksuja ei hyvitetä koronasulun takia

Sportuni

TAMKin johto on päättänyt, että koronaviruksen aiheuttaman sulun vuoksi liikunamaksuja ei hyvitetä.

SportUni selvitti liikuntamaksuun liittyvää hyvitysasiaa Kilpailu- ja kuluttajavirastosta. SportUni liikuntapalvelut on Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelija- ja henkilöstöetu, joten palveluihin ei sovelleta suoraan kuluttajansuojalainsäännöksiä. TAMK ei myöskään ole elinkeinonharjoittaja, joten hyvitysvaatimuksia ei liikuntapalveluista voi esittää.

Jos kuitenkin olet maksanut kevään liikuntamaksusi vasta maaliskuussa, etkä halua enää tiloja käyttää, sinulla on oikeus koko kevätkauden maksun (opisk. 49€/hlöstö 55€) palautukseen. Tällöin käyttöoikeus liikuntatiloissa raukeaa. SportUnin henkilökunta on ollut kyseisiin henkilöihin suoraan yhteydessä.

Toivomme, että voimme palata pian normaaleihin käytäntöihin ja syksyn toiminta on suunniteltu sen mukaisesti. Luvassa on vilkas liikuntasyksy! SportUnilla pääset edelleen liikkumaan edullisesti, monipuolisesti ja laadukkaasti. Tervetuloa!