Liikuntaneuvonnan intensiivistartti alkaa – ilmoittaudu mukaan nyt!

SportUnin liikuntaneuvontaa, nainen ja mies.

Oletko miettinyt aloittavasi liikunnan keväällä, mutta tarvitset ohjausta tai liikuntakaveria alkuun?

SportUnin harjoittelijat, Varalan liikuntaneuvojaopiskelijat Kimi, Iida ja Meeri toteuttavat SportUnilla liikuntaneuvontaa huhti-toukokuussa.

Liikuntaneuvonnan tarkoituksena on ohjata terveytensä kannalta liian vähän liikkuvaa asiakasta liikunnallisempaan elämäntapaan. Jos sinulla ei ole terveydellisiä esteitä liikunnan lisäämiselle, mutta henkilökohtainen opastus olisi tarpeen, liikuntaneuvonta on sopiva vaihtoehto.

Aloitustapaaminen on viikolla 17. Ilmoittautumisaika 9.-17.4. Intensiivistartti sisältää 1-3 tapaamisesta ja se on maksuton Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenille.

Varaa alkutapaamiseen Kimille Kauppiin, Meerille keskustaan Atalpaan ja Iidalle Hervantaan tarjontakalenterin kautta kohdasta yksilöpalvelut. Kalenterissa on merkitty ko. ajat Liikuntaneuvontakampanja nimellä. Liikuntaneuvontaan varattava ensimmäinen aika on 55 minuuttia.

Jos sinulla on kysyttävää, laita viestiä sportuni@tuni.fi.