Maksuton kuntosaliohjaus henkilöstölle Hervannassa! Tule mukaan!

Varalan liikuntaneuvontaa

Tervetuloa Varalan Urheiluopiston opiskelijoiden järjestämään kuntosaliohjaukseen Hervannan Tamppi Areenalle Ti 2.5. 13:00 – 14:30.

Ohjaus koostuu kahdesta peräkkäisestä kokonaisuudesta (a 45 min). Ensimmäisen tunnin aiheena on alavartalon lihakset (jalat ja pakara). Toisen tunnin aiheena on ylävartalon lihakset (rinta, selkä, kädet).

Ohjaus on tarkoitettu kaikille kuntosaliharjoittelusta kiinnostuneille henkilöstön jäsenille. Tunnilla käydään läpi oikeat tekniikat ja annetaan vinkkejä, miten saadaan suoritettua liike oikein.

Ota mukaan liikuntavaatteet, sisäkengät ja vesipullo. Osallistuminen on maksutonta, eikä vaadi SportUnin jäsenyyttä. Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan ja oppimaan!

Ohjauksen tekevät Varalan Urheiluopiston liikuntaneuvontaopiskelijat Kristian Hännikäinen ja Niko Ramsten ja tilausuus on samalla heidän näyttö.

Paikka: Hervannan Tamppi Areena, palloiluhallin yhteydessä olevalla kuntosali (yläsali). Tapaaminen Tamppi Areenan aulassa.

Ilmoittaudu mukaan Kurssit-sivuilla ja valitse Kuntosaliohjaus henkilöstölle, alkeet. Paikkoja rajoitettu määrä.