SportUni edelleen suljettu - asiaa tarkastellaan viikoittain

SportUnin liikuntakeskukset pidetään edelleen suljettuina koronavirustilanteen vuoksi. Asiaa tarkastelleen viikoittain Pirkanmaan koronanyrkin suositusten ja korkeakouluyhteisön pandemiaryhmän päätösten jälkeen.

SportUni noudattaa toiminnassaan voimassa olevia suosituksia:

Liikuntaharrastustoiminnassa noudatettavia ohjeita

• Julkiset ja yksityiset sisäliikuntatilat (ml. uimahallit, jäähallit, kylpylät ja saunat) suositellaan pidettäväksi suljettuina, lukuun ottamatta seuraavia poikkeuksia:
    – alle 20-vuotiaiden lasten ja nuorten ohjattu harrastustoiminta kaikissa sisäliikuntatiloissa, mukaan lukien koululaisten uimaopetus
    – uimahallissa eläkeläiset eläkeläiskortilla sekä kaiken ikäisten lääkinnällinen kuntoutus erikseen määriteltyinä aikoina
    – sarjalisenssisopimukseen tai urheilusopimukseen perustuva ammattilaisurheilu OKM:n määritelmän mukaisesti, maajoukkuetoiminta, Olympiakomitean tukiurheilijat ja OKM:n apurahaurheilijat.
  • Ulkona tapahtuvassa harrastustoiminnassa noudatetaan kymmenen hengen kokoontumisrajoitusta ja turvavälejä.

Lue lisää Pirkanmaan koronavirustilanteesta