SportUni tarjoaa walk in -liikuntaneuvontaa Navigaattorissa

Tule tapaamaan SportUnin liikuntakoordinaattoreita Navigaattoriin. Tämä on juuri sopiva tapa tulla kysymään ja juttelemaan matalalla kynnyksellä liikuntaan ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa.

Liikuntaneuvonnan tarkoituksena on auttaa löytämään sopiva tapa liikkua. Liikuntaneuvonta on suunnattu erityisesti niille korkeakoulujen opiskelijoille, jotka ovat motivoituneita löytämään liikunnallisemman elämäntavan, mutta tarvitsevat henkilökohtaista apua alkuun.

Päivystämme Navigaattorin tiloissa tunnin ajan, jolloin on mahdollisuus tulla lyhyelle käynnille ilman ajanvarausta.

Täältä löydät lisää tietoa Navigaattorista ja päivystysajoista.

Tervetuloa!

Päivystysajat:

Keskusta kampus

Tiistai 27.9. klo 9–10

Tiistai 25.10. klo 9–10

Tiistai 29.11. klo 9–10

Keskustan Navigaattori-tila on Linna-rakennuksen yläaulassa, kirjaston pääsisäänkäynnin vieressä olevassa tilassa.

Hervannan kampus

Keskiviikko 5.10. klo 13–14

Torstai 3.11. klo 13–14

Torstai 8.12. klo 13–14

Hervannan Navigaattori-tila on huone PA209c Päärakennuksen 2. kerroksen aulassa.