SportUnin liikuntamaksun voit maksaa helposti verkossa

Vastaanotti SportUni Kauppi

Haluan mukaan - hienoa! Liikuntamaksun voit maksaa verkossa tai liikuntakeskuksissa.

SportUnin liikuntamaksun voit maksaa syys- tai kevätlukukaudeksi tai koko lukuvuodeksi. Kesämaksu sisältyy kevätlukukauden liikuntamaksuun.

Liikuntamaksun voit maksaa tällä hetkellä kahdella eri tavalla.

• Opiskelijat ja henkilökunta voivat maksaa verkkomaksuna TUNI Pay:n kautta. Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankit, ePassi tai MobilePay.
  • Opiskelijat ja henkilökunta voivat maksaa liikuntakeskusten asiakaspalvelupisteisiin käteisellä, maksu/luottokortilla tai ePassilla. Tamkon jäsenet voivat lisäksi maksaa liikuntamaksun Tamkon toimiston asiakaspalvelupisteeseen (Kuntokatu 3, L-rakennus).

Kun olet maksanut liikuntamaksun, kulkuoikeudet päivitetään opiskelija- tai henkilökuntakortillesi kyseisen liikuntakeskuksen asiakaspalvelussa.

SportUnin hinnasto 2021-2022

Koko vuosi 1.8.2021-31.7.2022
Opiskelijat 80 €/henkilökunta 99 €

Syyskausi 1.8.2021-31.12.2021
Opiskelijat 46 €/henkilökunta 60 €

Kevätkausi 1.1.2022-31.7.2022
Opiskelijat 52 €/henkilökunta 65 €

Huom. TAMK: Tamkoon kuulumattomat opiskelijat maksavat henkilökuntahinnan.

Kertamaksu
Opiskelijat/henkilökunta 6€. Kaikille korkeakouluopiskelijoille, voimassa oleva opiskelijakortti esitettävä.

Hinnat sisältävät ALV:n.

Tervetuloa liikkumaan!