SportUnin liikuntaneuvonnasta saat apua liikunnan aloittamiseen – varaa aika maksuttomaan neuvontaan

liikuntaneuvonta

Pitäisi lisätä liikettä arkeen, mutta kun ei ehdi, jaksa tai tiedä miten. Onneksi sinun ei tarvitse ratkaista ongelmaa yksin. SportUnin liikuntaneuvonta on maksuton palvelu, jossa ammattilaisen tukemana asiakasta ohjataan ja motivoidaan liikunnallisempaan elämäntapaan.

Liikuntaneuvonnan tarkoituksena on ohjata terveytensä kannalta liian vähän liikuvaa asiakasta liikunnallisempaan elämäntapaan. Jos sinulla ei ole terveydellisiä esteitä liikuntaharrastuksen aloittamiselle, mutta henkilökohtainen opastus olisi tarpeen, liikuntaneuvonta on sopiva vaihtoehto.
Liikuntaneuvonta on suunnattu erityisesti niille korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle, jotka ovat motivoituneita löytämään liikunnallisemman elämäntavan, mutta tarvitsevat henkilökohtaista apua alkuun.

Liikuntaneuvonta sisältää henkilökohtaisen alku- ja lopputapaamisen sekä yhdessä sovitun määrän välitapaamisia SportUnin liikuntaneuvojan kanssa joko etänä tai kasvotusten. Liikuntaneuvontaprosessin kesto on 4 – 6 kuukautta, riippuen asiakkaan tarpeesta. Liikuntaneuvonta voi pitää sisällään liikuntakokeiluja ja neuvontaa liittyen esimerkiksi motivaatioon, arjenhallintaan tai liikuntatottumuksiin.

Varaa alkutapaamiseen aika haluamallesi kampukselle tarjontakalenterin kautta kohdasta yksilöpalvelut. Liikuntaneuvontaan varattava aika on 55 minuuttia. Mikäli tarjontakalenterista ei löydy sopivaa aikaa sinulle, otathan yhteyttä liikuntaneuvojaan