Tilaa SportUnilta räätälöityä liikunnanohjausta ryhmällesi tai tiimillesi

Ryhmä ihmisiä halaa

Tiesitkö, että SportUnilta voit tilata räätälöityä ohjausta omalle ryhmällesi esim. työtiimille tai opiskeluporukalle Tampereen korkeakouluyhteisössä? Tilaisitteko simppeliä lihaskunto- tai kestävyystreeniä, tanssia, kehonhuoltoa, palloilua vai ihan SportUnialaiset - tarjolla on monenlaisia mukavia liikuntahetkiä - tutustu lisää.

SportUnin tilausohjaus on noin 5-40 hengen ryhmille tarkoitettu palvelu, jonka avulla ryhmä pääsee liikkumaan haluamassaan liikuntamuodossa ohjaajan johdolla. Palvelu sisältää ohjaajan ja ryhmän käyttöön varatun liikuntatilan. Kaikkien ryhmän jäsenten tulee kuulua Tampereen korkeakouluyhteisöön, mutta SportUnin liikuntamaksua ei edellytetä. Tilausohjausta on saatavilla SportUnin Hervannan, Keskustan ja Kaupin liikuntakeskuksissa sekä niiden läheisyydessä. Ohjaus voidaan toteuttaa myös etänä.

Ohjaus voi sisältää toiveen mukaan esimerkiksi kuntosaliharjoittelua, ryhmäliikuntaa, palloilua tai ulkoilua. Tutustu vaihtoehtoihin ja hinnastoon tarkemmin SportUnin tilausohjaus sivustolla!