Treenataan syksy turvallisesti - SportUni avaa ryhmäliikunnat ja palloilukauden 31.8.

SportUni avaa kaikki liikuntatilat asiakkaiden käyttöön 31.8., myös ryhmäliikunta- ja palloilukausi alkavat samana päivänä. Uutta ryhmäliikunnassa on tunneille ilmoittautuminen verkossa tarjontakalenterin kautta – näin kävijämäärä pysyy hallinnassa. Kuntosalien kävijämäärää rajoitetaan edelleen salin koon mukaan.

Hygieniaohjeistukset ovat voimassa kaikessa toiminnassamme:

• Treenaa vain terveenä
  • Huolehdi käsihygieniasta
  • Muista turvavälit
  • Puhdista käyttämäsi välineet

Kun kausi käynnistyy, avaamme myös suihku- ja saunatilat asiakkaiden käyttöön. Noudatathan hygieniaohjeistuksia myös suihku- ja saunatiloissa.

Avoimet ovet 31.8.-6.9.

SportUnin keskuksissa pidetään avoimet ovet 31.8.-6.9. Tällöin voit tulla kokeilemaan treeniä maksutta saleillemme opiskelijakortilla, -todistuksella tai henkilökuntakortilla. Muistathan hygieniaohjeistukset tullessasi.

Avointen ovien viikolla voit kokeilla maksutta ryhmäliikuntaa, avoimia palloiluvuoroja, sulkapalloa tai kuntosalia.

Liikuntatilat avataan kokonaisuudessaan turvallisuutta sekä THL:n hygieniaohjeistuksia noudattaen. Tämä vaatii edelleen erityisjärjestelyitä, jotta voimme ennaltaehkäistä koronaviruksen leviämistä. SportUni noudattaa toiminnassaan korkeakouluyhteisön sekä Valtioneuvoston linjauksia.

Tervetuloa treenaamaan turvallisesti!

SportUnin erityisjärjestelyt syksyllä

• Tulethan liikuntatiloihin vain terveenä!
  • Olemme tehneet tila- ja laitejärjestelyitä siten, että turvaväli voi toteutua. Huomioithan turvavälit koko käyntisi ajan.
  • Teemme tiloissa kävijämääräseurantaa, jotka ovat nähtävillä myös nettisivuilla. Suosittelemme treenin ajoittamista väljempiin aikoihin.
  • Siivousta on tehostettu liikuntatiloissa ja henkilökunta tekee säännöllisesti siistimiskierroksen.
  • Huolehdi hyvästä käsihygieniasta ja käytä henkilökohtaista treenipyyhettä.
  • Pyyhi käyttämäsi laitteet ja välineet jälkeen käytön tiloissa olevilla desinfiointiaineilla tai -liinoilla. Heitä liinat ja käsipaperit heti roskakoriin käytön jälkeen.
  • Vältä turhaa oleskelua tiloissa.
  • Jokaiseen liikuntatilaan on määritelty maksimihenkilömäärä. Noudatathan tätä rajoitusta ja odotat vuoroasi, mikäli tila on täynnä.