Varalan Urheiluopisto ja SportUni tarjoavat liikuntaneuvontaa korkeakouluyhteisön jäsenille - ilmoittautuminen 18.-25.1.

Varalan liikuntaneuvontaa

Tampereen korkeakoululiikunta SportUni ja Varalan Urheiluopisto tarjoavat keväällä maksutonta henkilökohtaista liikuntaneuvontaa Tampereen ammattikorkeakoulun ja Tampereen yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Henkilökohtainen liikuntaneuvonta sisältää alkukartoituksen, liikuntakertoja/ravitsemusohjausta/muuta hyvinvointineuvontaa, liikkumissuunnitelman ja sen läpikäymisen. Yhteensä tapaamiskertoja on neljä. Henkilökohtaisen liikuntaneuvonnan toteuttavat Varalan liikunnanohjauksen perustutkinto-opiskelijat liikuntaneuvonnan opintojaksollaan.

Ilmoittautuminen Lyyti-järjestelmän kautta alkaa 18.1.2023 klo 9.00 ja päättyy 25.1.2023 klo 23.30. Paikkoja on tarjolla rajoitetusti.

Sitovat ilmoittautumiset tästä

Liikuntaneuvonta alkaa 13.2. klo 10–16 ja 17.2. klo 10–16 tapaamisilla Varalan Urheiluopistolla. Päivä valitaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Varalan ja SportUnin yhteistyö on osa oppilaitoksen työelämäyhteistyötä. SportUnin liikuntamaksua ei vaadita.