Varalan Urheiluopisto ja SportUni tarjoavat liikuntaneuvontaa korkeakouluyhteisön jäsenille - ilmoittautuminen alkaa 20.12. klo 9.00

Varalan liikuntaneuvontaa

Tampereen korkeakoululiikunta SportUni ja Varalan Urheiluopisto tarjoavat maksutonta henkilökohtaista liikuntaneuvontaa Tampereen ammattikorkeakoulun ja Tampereen yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Liikuntaneuvonnan tarkoituksena on auttaa asiakasta löytämään juuri hänelle sopiva tapa liikkua. Jos sinulla ei ole terveydellisiä esteitä liikuntaharrastuksen aloittamiselle, mutta henkilökohtainen opastus olisi tarpeen, liikuntaneuvonta on sopiva vaihtoehto. Liikuntaneuvonta on suunnattu erityisesti niille korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle, jotka ovat motivoituneita löytämään liikunnallisemman elämäntavan, mutta tarvitsevat henkilökohtaista apua alkuun.

Henkilökohtainen liikuntaneuvonta sisältää alkukartoituksen, liikuntakertoja/ravitsemusohjausta/muuta hyvinvointineuvontaa, liikkumissuunnitelman ja sen läpikäymisen. Yhteensä tapaamiskertoja on neljä. Henkilökohtaisen liikuntaneuvonnan toteuttavat Varalan liikunnanohjauksen perustutkinto-opiskelijat liikuntaneuvonnan opintojaksollaan.

Ilmoittautuminen Lyyti-järjestelmän kautta alkaa 20.1. klo 9.00 ja päättyy 9.1. Paikkoja on tarjolla rajoitetusti.

Sitovat ilmoittautumiset tästä linkistä.

Liikuntaneuvonta alkaa tammikuussa tapaamisilla ja alkukartoituksilla Varalan Urheiluopistolla. Päivä valitaan ilmoittautumisen yhteydessä neljästä vaihtoehdosta. Tapaamiset järjestetään aikavälillä 26.1.–2.2.

Varalan ja SportUnin yhteistyö on osa oppilaitoksen työelämäyhteistyötä. SportUnin liikuntamaksua ei vaadita.