Vastaa SportUnin kyselyyn palveluista ja terveysturvallisuudesta

SportUni mahdollistaa Tampereen korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle laadukkaat ja monipuoliset liikuntapalvelut.

Me Tampereen ammattikorkeakoulun restonomiopiskelijoiden tiimi olemme ottaneet tehtäväksemme selvittää SportUnin palveluiden käyttäjäkokemusta ja terveysturvallisuutta seuraavan kyselyn avulla.

Olisimme erittäin kiitollisia, jos vastaisitte tähän muutaman minuutin kyselyyn, jossa selvitetään SportUnin palveluiden käyttäjäkokemusta. Tulokset analysoidaan yhdessä SportUnin kanssa ja tulosten perusteella halutaan parantaa SportUnin palveluita tulevaisuudessa.

Tämän kyselyn lisäksi SportUni tekee maaliskuussa toisen asiakaskyselyn, jossa keskitytään tarkemmin liikuntatoimintoihin ja palvelujen sisältöihin.

Vastausaikaa kyselyssä on 20.2.2022 saakka.

Vastaa kyselyyn.