Hyvinvointiviikko - Avoimet ovet 29.10. - Pyhäinpäivän 2.11. vaikutus aukioloihin

Treyn ja Tamkon Hyvinvointiviikko on nyt käynnissä. Tutustu tarjontaan ja liity mukaan!

SportUnissa Hyvinvointiviikon kunniaksi avoimet ovet tiistaina 29.10.2019. Pääset siis testaamaan palveluita vapaasti, vaikkei liikuntamaksua olisikaan maksettuna. Hyvä tilaisuus napata treeneihin mukaan opiskelu- tai työkaverisi.

***

Pyhäinpäivä lauantaina 2.11. vaikuttaa aukioloaikoihin ainoastaan keskustakampuksella. Hervannan ja Kaupin liikuntakeskukset ovat avoinna normaalien aikataulujen mukaisesti. Keskustassa liikuntakeskus avoinna perjantaina kello 18 asti ja lauantaina suljettu. Tarkemmin aukioloajat voit tarkistaa SportUnin nettisivuilta.

***

Halloween-bic Hervannassa Pyhäinpäivänä 2.11.2019. Tapahtuma on ilmainen ja avoin kaikille korkeakouluyhteisön opiskelijoille sekä henkilökunnalle. Ohjelma ryhmäliikuntasalissa:
10–11 Combat
11–12 Pump!