Kuntosaliohjausta aloittelijoille -minikurssi alkaa 21.2.!

Yksilö ohajusta kuntosalilla

Tervetuloa Kuntosaliohjausta aloittelijoille -minikurssille keskiviikkona 21.2. ja perjantaina 23.2. klo 14-15.30! SportUnin kansainväliset opiskelijat Mar ja Dani auttavat sinua pääsemään alkuun tehokkaassa kuntosaliharjoittelussa! Sinun ei tarvitse maksaa SportUnin liikuntamaksua voidaksesi osallistua tälle kurssille. Ilmoittautumisaika on 16.-20.2.! Kurssi on englanninkielinen.

Tällä kurssilla käymme läpi harjoittelun perusteet, mukaan lukien kuntosaliharjoittelun teoria ja tekniikat. Opit turvallisen ja tehokkaan tavan harjoitella kuntosalilla. Pue päällesi joustavat sisäliikuntavaatteet ja älä unohda ottaa mukaan vesipulloa sekä pientä hikipyyhettä. Ota myös kynä mukaan, jotta voit tehdä muistiinpanoja.

KURSSI ON TÄYNNÄ, joten emme ota enää ilmoittautumisia vastaan.

Jos et ole maksanut SportUnin liikuntamaksua, sinun on maksettava 7 euron kertamaksu saapuessasi kuntosalille. Kurssi on maksuton!

Ohjaajat: SportUnin kansainväliset opiskelijat Mar ja Dani

Kieli: Englanti