Kiitos palautteestasi!

palaute coverphoto

Keväällä 2022 SportUni keräsi palautetta kävijöiltä asiakastyytyväisyyskyselyllä, johon vastauksia kertyi 406. Palautetta kerättiin myös restonomiopiskelijoiden palautekyselyllä 2/2022, yhteisöpalveluiden kyselyllä 4/2022, TAU:n ja TAMKin opiskelijakyselyillä, sekä ympäri vuoden palautetauluilla ja SportUnin nettipalautelomakkeella.

Palautteiden mukaan kävijät käyttävät kolmen keskuksen palveluita tasaisesti ja olivat pääsääntöisesti tyytyväisiä kaikkien liikuntakeskusten palveluihin. Kaikissa keskuksissa erittäin tyytyväisiä oltiin asiakaspalveluun. Eniten kehittämistä kaikissa keskuksissa nähtiin sulkapallovuorojen riittävyydessä, tilojen siisteydessä ja keskusten aukioloajoissa.

SportUni kehittää toimintaansa saatujen palautteiden pohjalta jatkuvasti. Ryhdymme/olemme ryhtyneet seuraaviin toimiin kyselyiden ja muiden palautteiden pohjalta:

1. Aukioloaikoja laajennettiin heti kesäkauden 2022 alkaessa.
  2. Erilaisia väline- ja laitehankintoja tehdään jatkuvasti. Hervannan palloiluhallin kuntosali uusitaan kokonaan 2022 vuoden aikana.
  3. Yliopiston liikuntakeskusten kuntosalien pintoja pyritään ehostamaan.
  4. Siivouksesta on keskusteltu ja keskustellaan jatkossa siivoustoimijoiden kanssa kaikkien keskusten osalta.
  5. Palloilun vakiovuorojen kävijämääriä seurataan tarkemmin ja sulkapallovuoroja vapautetaan käyttöön enemmän.
  6. Viestintää palloilusta ja yksilöpalveluista tehostetaan.

Kiitos palautteestasi ja toivotamme kävijöillemme entistä parempia liikuntahetkiä!
Terveisin SportUnin poppoo