Varalan Urheiluopisto ja SportUni tarjoavat maksutonta liikuntaneuvontaa korkeakouluyhteisön jäsenille - ilmoittautuminen 8.-21.8.

Varalan liikuntaneuvontaa

Tampereen korkeakoululiikunta SportUni ja Varalan Urheiluopisto tarjoavat syksyllä maksutonta henkilökohtaista liikuntaneuvontaa Tampereen ammattikorkeakoulun ja Tampereen yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Henkilökohtainen liikuntaneuvonta sisältää alkukartoituksen, liikuntakertoja/ravitsemusohjausta/muuta hyvinvointineuvontaa, liikkumissuunnitelman ja sen läpikäymisen. Yhteensä tapaamiskertoja on neljä. Henkilökohtaisen liikuntaneuvonnan toteuttavat Varalan liikunnanohjauksen perustutkinto-opiskelijat liikuntaneuvonnan opintojaksollaan.

Ilmoittautuminen Lyyti-järjestelmän kautta alkaa ma 8.8.2022 ja päättyy su 21.8.2022. Löydät linkin ilmoittautumiseen Tuni Intrasta (vaatii kirjautumisen).

Paikkoja on tarjolla rajoitetusti.

Liikuntaneuvonta alkaa  torstaina 25.8. alkukartoituksella (haastattelu ja mittauksia) Varalan Urheiluopistolla.

Varalan ja SportUnin yhteistyö on osa oppilaitoksen työelämäyhteistyötä. SportUnin liikuntamaksua ei vaadita.