SportUnilla uusi kausi – liity nyt ja maksa edullinen liikuntamaksu!

Elokuun alussa alkoi uusi liikuntamaksukausi SportUnilla. Tee vuoden paras päätös nyt ja tule liikkumaan. Käytössäsi on kaupungin kattavimmat liikuntapalvelut edullisimpaan hintaan!

Upeista liikuntakeskuksistamme löydät hyvät kuntosalit, laajat palloilumahdollisuudet, huikean ryhmäliikuntatarjonnan ja muun muassa eri lajien kursseja.

Liikuntamaksun voit maksaa kolmella eri tavalla:

1. Opiskelijat ja henkilökunta voivat maksaa verkkomaksuna TUNI Pay:n kautta. Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankit, ePassi tai MobilePay. Liikuntamaksu päivittyy seuraavan yön aikana SportUnin asiakasrekisteriin.
  2. Yliopisto-opiskelijat voivat suorittaa maksun ylioppilaskunnan jäsenmaksun yhteydessä OILI-palvelussa.
  3. Opiskelijat ja henkilökunta voivat maksaa liikuntakeskusten asiakaspalvelupisteisiin käteisellä, pankki/luottokortilla tai ePassilla. Tamkon jäsenet voivat lisäksi maksaa liikuntamaksun Tamkon toimiston asiakaspalvelupisteeseen (Kuntokatu 3, L-rakennus). Huom. suoraan ePassi-sovelluksella maksettaessa maksutiedot pitää aina käydä päivittämässä paikan päällä asiakaspalvelussa.

Kun olet maksanut liikuntamaksun, muista päivittää kulkuoikeudet liikuntakeskuksiin! Jos maksat liikuntamaksun verkossa, meneillään olevan lukukauden opinto-oikeus on todistettava kulkuoikeuksia haettaessa.

Lukuvuoden 2022-2023 hinnasto

Koko vuosi 1.8.2022-31.7.2023
Opiskelijat 84 €/ henkilökunta 108 €

Syyskausi 1.8.2022-31.12.2022
Opiskelijat 48 € / henkilökunta 66 €

Kevätkausi 1.1.2023-31.7.2023
Opiskelijat 54 €/ henkilökunta 71 €

Kesäkausi 1.5.2023-31.7.2023
Opiskelijat 41 €/ henkilökunta 53 €

Huom. TAMK: Tamkoon kuulumattomat opiskelijat maksavat henkilökuntahinnan.

SportUnin aukiolojat ja asiakaspalvelun aukioloajat löydät Liikuntakeskukset-sivultamme.

Tervetuloa liikkumaan!