Liikuntakoordinaattori-Annan terveiset

Olet saattanut tässä 4,5 vuoden aikana törmätä minuun Hervannassa, Tamppi Areenalla. Toimin siellä liikuntakoordinaattorina ja olenkin tuttu kasvo niin asiakaspalvelussa kuin ryhmäliikuntatunneilla. Nyt on kuitenkin tullut aika siirtyä hetkeksi sivuun viettämään uutta elämänvaihetta, kun meidän siivikkalalainen perhe kasvaa uudella poika-tulokkaalla kesällä.

Ei kuitenkaan hätää, tilalleni on valittu sijainen, joten hommat pyörivät normaaliin tapaan edelleen. Sini Karsa on aloittanut 9.6. perehdytyksen tiimoilta ja jatkaa sitten Markun kanssa hommia juhannuksen jälkeen. Sini varmasti esittelee itsensä teille sitten paremmin, kun on päässyt kotiutumaan uuteen työhönsä.

Haluankin kiittää kaikkia teitä asiakkaita ja yhteistyökumppaneita antoisista ja liikunnantäyteisistä hetkistä korkeakouluyhteisössä. Omalta osaltani pidän nyt pientä taukoa ainakin toukokuuhun -21 saakka. Jatketaan kuitenkin edelleen tärkeää työtä opiskelijoiden sekä henkilökunnan hyvinvoinnin edistämisen parissa.

Mukavaa kesää kaikille ja moikataan, kun tavataan! 😊

Aurinkoisin terkuin,

Liikuntakoordinaattori Anna, Hervanta