Maskisuositus käyttöön myös SportUnin tiloissa

Maskisuositus

Pirkanmaan maskisuositukseen on tiistaina 6.10. lisätty maskinkäyttösuositus yliopistoon ja korkeakouluihin.

Tampereen yliopisto ja TAMK ohjeistavat pitämään maskia aina kampuksilla ollessasi. Kampuksille voi tulla vain täysin terveenä ja kampuksilla noudatetaan maskin käytön lisäksi edelleen myös aiemmin annettuja turvallisuusohjeita (turvaväli, kokoontumisrajoitukset, hygieniaohjeistus).

Koko yhteisön suojelemiseksi on tärkeää, että turvallisuusohjeita noudatetaan myös vapaa-ajalla ja SportUnin tiloissa. Hengitystieoireisten henkilöiden tulee hakeutua koronatestiin.

Tampereen yliopisto ja TAMK suosittelevat THL:n ja yhteistyötahojen kehittämän Koronavilkku-mobiilisovelluksen käyttöönottoa kaikille kampusten käyttäjille.

Lue lisää intran uutisesta (vaatii kirjautumisen).

Muista siis ainakin nämä:

• Käytä maskia aina kun mahdollista
  • Treenaa vain terveenä
  • Muista turvavälit
  • Huolehdi käsihygieniasta – käytä myös käsidesiä
  • Käytä pyyhettä maton suojana, tai tuo oma matto
  • Puhdista käyttämäsi välineet aina
  • Mene saliin vasta kun edelliset ovat poistuneet

Katso Suositus kasvomaskien käytöstä kansalaisille (THL).