Pikkujoulubic 30.11. kaikilla kampuksilla avoimet ovet

Pikkujoulubic järjestetään tänä vuonna 30.11.2019 jokaisella SportUnin kampuksella. Liikuntapalveluissa on tuona päivänä myös avoimet ovet kaikille korkeakouluyhteisön opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Pukeudu punaiseen ja jumppaa tonttulakki päässä joulufiiliksissä. Ota mukaan korkeakouluyhteisössä mukana oleva kaveri, sillä tapahtumassa on avoimet ovet ja siksi SportUnin liikuntamaksua ei tarvita: Koko päivän on avoimet ovet liikuntatiloihin joka kampuksella kaikille Tampereen yliopiston sekä TAMKin opiskelijoille ja henkilökunnalle. Todistathan oikeutesi opiskelija- tai henkilöstökortilla.

Tarjolla on myös glögiä ja pientä purtavaa.

Ryhmäliikuntatunnit Hervannassa ja keskustassa:

Hervannan kampus
Klo 10-11 Combat
Klo 11-12 Venyttely

Keskustakampus
Klo 10.30-11 Combat
Klo 11-12 RVP
Klo 12-12.30 Venyttely

Kaupin kampuksella ei järjestetä ryhmäliikuntaa lauantaisin, mutta 30.11. silti avoimet ovet sekä jouluista tarjottavaa kävijöille.

Klikkaa itsesi mukaan Facebook-tapahtumaan.

Tervetuloa mukaan!