SportUni tarjoaa etäliikuntaneuvontaa

Onko liikuntakipinä hukassa ja haluaisit aloittaa liikkumisen? Tule SportUnin etäliikuntaneuvontaan.

Liikuntaneuvonnan tarkoituksena on auttaa SportUni-korkeakoulujen opiskelijoita sekä henkilökuntaa löytämään oma tapa liikkua.

Liikuntaneuvonta sisältää yhden henkilökohtaisen tapaamisen SportUnin liikuntaneuvojan kanssa etänä. Tapaamisessa liikuntaneuvoja kertoo sinulle erilaisista liikuntamahdollisuuksista sekä miettii kanssasi, mikä olisi juuri sinulle sopiva tapa käynnistää liikuntaharrastus. Etäliikuntaneuvonta toteutetaan joko Teamsin tai Zoomin kautta, johon liikuntaneuvoja lähettää sinulle kokouskutsun sähköpostilla.

Varaa tapaaminen suoraan liikuntaneuvoja Sini Karsalta. Liikuntaneuvontaan varattava aika on 30 minuuttia. Liikuntaneuvonta on maksuton palvelu SportUni-korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Lue lisää liikuntaneuvonnasta.