SportUnin liikuntamaksun voi nyt maksaa verkossa

SportUnin liikuntamaksun voi tästä eteenpäin maksaa verkossa. TAU:n ja TAMK:n opiskelijat ja henkilökunta voivat suorittaa SportUnin liikuntamaksun suoraan verkkomaksulomakkeen kautta. Opiskelijoiden liikuntamaksun voivat maksaa TREY:n tai Tamkon jäsenmaksun maksaneet. Henkilökunta puolestaan pystyy maksamaan liikuntamaksun verkkopalvelussa myös ePassi-henkilökuntaedulla.

Myös aikaisemmat maksutavat kuten Oili-palvelu tai maksu suoraan liikuntakeskusten asiakaspalveluun ovat edelleen mahdollisia.

Muista päivittää kulkuoikeudet

Kulkuoikeudet päivitetään kulkukortillesi liikuntakeskuksen vastaanotossa ensimmäisellä käyntikerralla. Kulkuoikeudet tulee hakea jokaiselle kampukselle erikseen kyseisen keskuksen vastaanotosta. Hervannan kampuksen liikuntatiloihin päivittyy kaikkien maksutapojen jälkeen automaattisesti kulkuoikeudet niille, joilla on Hervannan kampuksella toimiva kulkukortti.

Lue lisää Kuinka liityn ja hinnasto -sivulta.