SportUnin uusi kausi alkoi – tule mukaan!

Useita liikuntalajeja ja iloisia ihmisiä

Tee vuoden paras päätös ja maksa SportUnin liikuntamaksu nyt. SportUni on edullisin ja laadukkain liikuntapalvelu Tampereen korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle.

SportUnin liikuntamaksu ajalle 1.1.-31.7.2023 on 54 euroa opiskelijalle ja 71 euroa henkilökunnalle. Kevään liikuntamaksun voit maksaa SportUnin asiakaspalvelupisteillä tai verkossa. Oman liikuntamaksukautesi voit tarkistaa SportUnin Minun -sivulta.

Maksun jälkeen kulkuoikeudet ladataan opiskelija/henkilökuntakortillesi.

9. tammikuuta alkaen SportUnin liikuntakeskusten aukioloajat laajenevat. Ajantasaiset aukioloajat löydät Liikuntakeskukset-sivulta.

Uusi ryhmäliikuntakausi alkaa 9.1.

Liikuntamaksuun sisältyy rajaton osallistumisoikeus ryhmäliikuntatunneille kaikissa kolmessa SportUnin keskuksessa. Kevään ryhmäliikuntatunnit löydät Tarjontakalenterista. Tarjolla on monipuolinen valikoima erilaisia ryhmäliikuntatunteja.

Palloiluvuorot jatkuvat myös

SportUnilla on tarjolla avoimia lajivuoroja useassa palloilulajissa, kuten lentopallo, koripallo, salibandy ja futsal. Avointen palloiluvuorojen lisäksi liikuntakeskuksissa on korkeakoulujen eri yhteisöjen vakiovuoroja. Palloilun uusi kausi alkaa myös maanantaina 9.1.

SportUnin palloilusaleihin voi varata myös sulkapallovuoroja kaikkina aukioloaikoina. Seuravan viikon sulkapallovuorot avautuvat tarjontakalenterissa varattaviksi torstaiaamuisin klo 8.45.

Luvassa monipuolinen kurssitarjonta

Kevätkaudella SportUnilla on luvassa monipuolinen kurssitarjonta. Kurssit julkaistaan tammikuun alussa.

Kevään 2023 kurssien ilmoittautumisajat.

1. ilmoittautuminen 16.-25.1.2023.
  2. ilmoittautuminen 13.-22.2.2023.
  3. ilmoittautuminen 20.-29.3.2023.

Kaikki kurssit julkaistaan SportUnin kurssisivulla ja samalla sivulla voi myös ilmoittautua Tarjontakalenterin kautta.

Liikuntaneuvonnasta apua aloittamiseen

Jos kaipaat apua liikunnan aloittamiseen, ota yhteyttä SportUnin liikuntakoordinaattoreihin ja pohditte yhdessä, miten löytäisit juuri sinulle sopivan tavan liikkua. SportUnin liikuntaneuvonta on maksutonta.

Avoimet ovet 9.-15.1.

SportUnilla vietetään avointen ovien viikkoa ma 9. – su 15.1. Viikolla pääset kokeilemaan maksutta SportUnin palveluita; kuntosaleja, ryhmäliikuntaa ja palloiluvuoroja. Näytä opiskelija- tai henkilökuntakorttisi vastaanotossa. Ryhmäliikuntaan ilmoittaudutaan ja sulkapallovuoroille varataan vuoro Tarjontakalenterista.

Lämpimästi tervetuloa meille liikkumaan!