SportUnin uusi kausi ovella – 10.1. alkavat ryhmäliikunnat ja kurssi-ilmoittautuminen

SportUnin Pump tunti

SportUnilla liikut todella edullisesti - opiskelijalle kevätkausi 52 euroa eli vain 7,40 euroa/kk!

SportUnin uusi ryhmäliikuntakausi alkaa 10. tammikuuta. Luvassa on huikea tarjonta kaikilla kolmella kampuksella. Ryhmäliikuntatunteja löytyy jokaisen makuun SportUni Body tunneista Zumbaan®.

– Uusina tunteina valikoimiimme tulee PowerFascia ja Easy Latin Cross. PowerFascia on ihana kaikille sopiva kehonhuoltotunti, joka pohjautuu FasciaMethod tunneilta tuttuihin dynaamisiin liikkuvuusharjoitteisiin ja lempeään kehon voimantuoton lisäämiseen. Tunti livestriimataan ja se soveltuukin mainiosti myös etänä tehtäväksi. Easy Latin Crossin myötä saamme puolestaan helpon ja hauskan tanssillisen tunnin myös Kaupin keskukseen. Asiakkaiden toiveita on kuultu myös tuntien määrän suhteen ja tarjontaa onkin kasvatettu mahdollisuuksien mukaan kaikissa keskuksissamme, hehkuttaa SportUnin ryhmäliikunnasta vastaava Sini Niskala.

SportUnin ryhmäliikuntatunneille ilmoittaudutaan Tarjontakalenterin kautta. Ilmoittautumisaika muuttuu uudelle kaudelle siten, että seuraavan päivän tunneille voit ilmoittautua jo edellisenä päivänä klo 7 alkaen. Muista myös perua ilmoittautumisesi mahdollisen esteen sattuessa.

– Muutos helpottaa ainakin aamutunteja huomattavasti. Enää ei tarvitse herätä saman päivän aamuna klo 6 ilmoittautumaan aamutunneille, Niskala toteaa.

Osa ryhmäliikuntatunneista myös striimataan SportUni Live Facebook-ryhmän kautta. Pääset striimitunneille mukaan, kun olet maksanut SportUnin liikuntamaksun ja pyydät Facebookissa liittymistä SportUni Live -ryhmään. Striimitunteja on tarjolla viitenä päivänä viikossa.

– Striimi tunteja voit tehdä kotona tai missä vaan. Hyvä vaihtoehto, jos et ehdi paikanpäälle liikuntakeskuksiin, Niskala vakuuttaa.

Löydät kaikki ryhmäliikuntatunnit SportUnin Tarjontakalenterista.

Kursseissa kolme jaksoa

Kevätkaudella SportUnilla on myös monipuolinen kurssitarjonta. Kurssit julkaistaan 7.1.2022. Kursseille on rajoitettu määrä paikkoja.

– Luvassa on uutuutena esimerkiksi laitepilatesta sekä koko kevään mittaisia kursseja toteaa, liikuntakoordinaattori Lotta Leijo.
– Olemme huomioineet kurssisuunnittelussa toiveita mahdollisimman paljon. Esimerkiksi paritanssikurssit ovat olleet suosittuja ja lisäämmekin niiden valikoimaa mm. West Coast Swing paritanssikurssin muodossa, liikuntakoordinaattori Janette Savumaa jatkaa.

Kevään 2022 kurssien ilmoittautumisajat ovat seuraavat:

• ilmoittautuminen 10.-19.1.2022
  • ilmoittautuminen 21.2.-2.3.2022
  • ilmoittautuminen 21.3.-30.3.2022

Kaikki kurssit julkaistaan SportUnin kurssisivulla ja samalla sivulla voi myös ilmoittautua Tarjontakalenterin kautta.

Palloiluvuorot jatkuvat myös 10.1.

SportUnilla on tarjolla avoimia lajivuoroja useassa palloilulajissa, kuten lentopallo, koripallo, salibandy ja futsal. Avointen palloiluvuorojen lisäksi liikuntakeskuksissa on korkeakoulujen eri yhteisöjen vakiovuoroja. Palloilun uusi kausi alkaa myös maanantaina 10. tammikuuta.

SportUnin palloilusaleihin voi varata myös sulkapallovuoroja kaikkina aukioloaikoina. Seuravan viikon sulkapallovuorot avautuvat tarjontakalenterissa varattaviksi torstaiaamuisin klo 8.45.

Kevään edullisen liikuntamaksun voi maksaa jo nyt

Mikäli et ole vielä maksanut liikuntamaksun tälle lukuvuodelle, niin koko kevään liikuntamaksun voi maksaa jo nyt SportUnin asiakaspalvelupisteillä tai verkossa. Maksun jälkeen kulkuoikeudet ladataan opiskelija/henkilökuntakortillesi. Kevään liikuntamaksu on voimassa 1.1.-31.7.2022. Hinta opiskelijoille on 52 euroa ja henkilökunnalle 65.  Pääset liikkumaan siis todella edullisesti – opiskelijalle 7,40 euroa kuukaudessa!

Tervetuloa liikkumaan SportUnille!