Valintakokeet vaikuttavat SportUnin kuntosali- ja sulkapallovarauksiin

Valintakokeet vaikuttavat SportUnin toimintaan.

Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun valintakokeet vaikuttavat SportUnin toimintaan.

Tampereen yliopiston valintakokeilla on vaikutuksia Hervannan Tamppi Areenan ja keskustan Atalpan liikuntakeskusten aukioloaikoihin ja kuntosali- ja sulkapallovuorojen varauksiin.  Yliopiston valintakokeiden aikana Hervannassa on poikkeukselliset ajat 13.5.-14.6. ja keskustan Atalpassa 13.5.-16.6.

Tampereen Ammattikorkeakoulun valintakokeilla on vaikutuksia Kaupin liikuntakeskuksen aukioloaikoihin ja kuntosali- ja sulkapallovuorojen varauksiin. Poikkeukselliset aukioloajat ovat Kaupin keskuksessa ajalla 31.5.-9.6.

SportUnin palvelut ovat käytettävissä tällä hetkellä vain ajanvarauksella. Uudet seuraavan viikon kuntosali- ja sulkapallovuorot tulevat varattaviksi SportUnin tarjontakalenteriin torstaisin klo 8.45.

Liikuntatiloja on varattu pääsykoekäyttöön ja lisäksi muutoksilla vältetään ihmisten ylimääräisiä kohtaamistilanteita koronatilanteesta johtuen. Valintakokeiden aikana kaikenlaista ylimääräistä liikkumista kampuksilla tulee välttää.

Noudatathan hygieniaohjeistuksia liikkuessasi kampuksilla.