Blogi: Kesälläkin liikutaan ja liikutetaan

Kesä on pian ovella, lomat tai kesätyöt häämöttävät ja rantsulle pitäisi päästä. Tiedossa olisi myös muutamat juhlat, reissuja ja muuta kivaa tekemistä. Kaiken kesän kiireen keskellä usein oma liikkuminen vähenee tai ainakin vähän muuttaa muotoaan siitä, mitä se normaalisti on.

Haluamme SportUnilla muistuttaa, että meillä on myös kesäkaudella keskuksia auki, henkilökuntaa paikalla ja pyrimme mahdollistamaan aktiivisen arjen koko kesän ajan. Kattavat aukioloajat sekä monipuolinen liikuntatarjonta tekevät sen helpoksi.

Nykyinen liikuntamaksukausi on voimassa 31.7. saakka. Jos maksu on vielä maksamatta ja haluaisit silti liikuntatiloja käyttää, voit käydä treenaamassa edullisesti kertamaksulla (6€) ja voimassaolevalla opiskelija-/henkilöstökortilla tai maksaa kevään kausimaksun (46€/51€) suoraa oman korkeakoulusi liikunta-asiakaspalveluun.

Jos sinusta kuitenkin tuntuu, ettet oikein tiedä, mistä lähtisit liikkeelle tai kaipaat ideoita siihen, miten kesällä olisi mahdollista liikkua, SportUni tarjoaa siihen apua. Kaikille korkeakouluyhteisön opiskelijoille sekä henkilökunnalle on tarjolla maksutonta liikuntaneuvontaa myös kesällä. Edes liikuntamaksua ei tarvitse olla maksettuna, jos haluat varata itsellesi ajan.

Tapaaminen varataan suoraa liikuntaneuvojalta vaikka tätä kautta. Tapaamisen aikana käydään yhdessä neuvojan kanssa läpi sinun ajatuksia, toiveita ja tavoitteita liikunnan saralla sekä mietitään, olisiko SportUnin palveluiden parissa jotain sellaista, mistä voisit aloittaa.

Joten tervetuloa treenaamaan myös kesällä SportUnin liikuntakeskuksiin! Reaaliaikaiset aukioloajat näet parhaiten tilakalenterin kautta.

Terkuin, SportUnin poppoo