Ma 8.6. alkaa ulkoryhmäliikuntatunnit kaikilla kampuksilla

Hervannan kampuksen ulkokuntosali.

SportUnin ulkoryhmäliikuntatunnit alkavat maanantaina 8.6. Tunteja on säävarauksella kolmen kampuksen ulkoalueilla maanantaista torstaihin vaihtelevin ajoin.

Tarkista reaaliaikaiset aikataulut Tarjontakalenterista.

Huomioimme ohjauksessa korkeakouluyhteisön ohjeistukset koronaviruksen suhteen, joten muista pitää vähintään 2m turvaväli kaveriin. Tulethan jumppaamaan vain terveenä!

Tunnit pidetään seuraavissa paikoissa:

Hervannan kampus: Tietotalon etunurmi

Kauppi: TAMKin liikuntakeskuksen takanurmi

Keskustakampus: Päätalon sisäpihan ulkokuntosalin alue

HUOM. Atalpa on suljettu ainakin juhannukseen asti, joten keskustakampuksella ei ole pääsyä sisätiloihin. TAMKin liikuntakeskus ja Tamppi areena ovat auki. Sisätunteja ei ole lainkaan.

Ota mukaan oma matto (tai iso pyyhe alustaksi) ja juomapullo. Pukeudu sään mukaan. Kahvakuulatuntia lukuun ottamatta emme käytä välineitä.

Tunti perutaan kovan sateen sattuessa ko. päivänä klo 12 mennessä. Ohjeet peruutuslistalle liittymisestä SportUnin nettisivuilla – saat peruutuksen sähköpostiisi! Peruutukset/muutokset näkyvät myös SportUnin etusivulla.

Tervetuloa nauttimaan liikunnan ilosta 😊