Kaikenlainen häirintä on kiellettyä SportUnin tiloissa ja toiminnassa

SportUni on häirintavapaa treenipaikka.

SportUni tarjoaa häirintävapaata treenausta kaikille yhteisön jäsenille.

SportUnissa ei ole sijaa epäasialliselle kohtelulle, häirinnälle ja kiusaamiselle. Kukaan ei saa käyttäytymisellään aiheuttaa haittaa tai vaaraa muiden turvallisuudelle tai terveydelle. Puutumme epäasialliseen kohteluun mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, matalalla kynnyksellä.

Ilmoitusten tekemiseksi ja tapausten selvittämisen käynnistämiseksi yhteisöllä on häirintäyhdyshenkilöt Tampereen yliopistolla, Tampereen Ammattikorkeakoulussa, TREY:lla sekä TAMKOlla. Heihin voit olla yhteydessä matalalla kynnyksellä. Häirintäyhdyshenkilöt neuvovat ja tukevat häirintää, epäasiallista kohtelua, ahdistelua, kiusaamista, syrjintää tai muuta epäyhdenvertaista kohtelua kohdanneita yhteisön jäseniä. Häirintäyhdyshenkilöihin voit olla yhteydessä silloinkin, kun olet epävarma tilanteestasi tai haluaisit vain keskustella mahdollisista tavoista puuttua häirintään.

Lisätietoa löydät täältä:

Epäasiallinen kohtelu, häirintä ja kiusaaminen – apua opiskelijalle (tuni.fi)