Opiskelijoiden keskiviikot Padel Tampere Messukylässä

Tule mukaan pelaamaan padelia opiskelijahinnoilla.

Aika: Keskiviikkoisin klo 9-15

Paikka: Padel Tampere Messukylä (Kirkonmäenkatu 15, 33700 Tampere)

Ihan vasta- alkajille on tarjolla valmentajien vetämiä Kick start- tunteja 10€ / h, vapaita kenttiä omiin peleihin saa 6€/ hlö, sekä lisäksi tarjolla on kahden tunnin mittaisia ”Americanoja” missä pääsee pelaamaan kunnon pelejä ja ottamaan vastustajista mittaa! Jokaiselle siis jotakin. Kaikki hinnat sisältävät mailavuokran ja pallot.

Pelivuoron varaamiseen tarvitsee ”padel fam”- apin puhelimeen ja tapahtumista löytyy ”opiskelijoiden keskiviikot”. Klikkaa itsesi pelivuorolle ja Messukylään saapuessasi vilauta opiskelijakorttia ja maksa pelit paikan päällä! Saunat ovat lämpiminä joka keskiviikko klo 9.00 alkaen ja Messukylästä löytyy pleikkari sekä pöytätennis, jos haluaa jäädä viettämään aikaa sinne.

Kevät huipentuu isoon opiskelijatapahtumaan ja Padel Mestaruus-kilpailuun (tapahtumasta lisää infoa kevään aikana).

Lisätietoa saat proakatemiaxpadeltampere@gmail.com sekä instagramista @padel.fest