SportUnissa Avoimet ovet -viikot 26.8.-8.9. ja muita tutustumismahdollisuuksia

Avoimet ovet 28.8.-8.9.20204 mainos

Tervetuloa liikkumaan SportUnille kaudelle 2024-25. Uusi liikuntamaksukausi on startannut elokuun alussa. Liity mukaan maksamalla liikuntamaksu ja päivitä kulkuoikeudet opiskelija- tai henkilökuntakortillesi. Tutustumaan voit tulla maksutta!

Tule kokeilemaan!

Jos haluat tulla kokeilemaan SportUnin palveluita, se onnistuu Avoimet ovet -viikoilla 26.8.-8.9. Näinä viikkoina voit kokeilla SportUnin liikuntapalveluita maksutta. Näytä opiskelijakortti/todistus tai henkilökuntakortti liikuntakeskusten vastaanotossa, kun tulet liikkumaan. Sulkapallovuoroille ja ryhmäliikuntatunneille varaa vuoro etukäteen SportUnin tarjontakalenterista Tuni-tunnuksella.

Muita maksuttomia tutustumismahdollisuuksia

Kide.app -palvelusta voit lunastaa itsellesi maksuttoman tutustumiskäynnin SportUnin liikuntakeskuksiin (8.9. asti). Tutustumiskupongit löydät myös painetuista TREY:n lukuvuosikalenterista tai TAMKOn Tursaspassista. Kun tulet tutustumaan, näytä lipuke ja  voimassa oleva opiskelija- tai henkilökuntakortti liikuntakeskuksen vastaanotossa. Uusi opiskelija voi näyttää läsnäoloilmoittautumisen.

Kesäaika voimassa 25.8. asti

Kuntosaleille pääset treenaamaan liikuntakeskusten aukioloaikojen mukaisesti. Liikuntakeskusten aukioloajat muuttuvat 26.8. alkaen syksyn aukioloaikoihin.

Sulkapallovuorot varataan SportUnin tarjontakalenterista. Seuraavan viikon vuorot tulevat varattaviksi kalenteriin torstaisin klo 8.45. Sulkapallo on ainut laji, johon voit tuoda Tampereen korkeakouluyhteisön ulkopuolisen pelikaverin kertamaksulla. Palloiluvuoroissa mennään kesäaikatauluilla 25.8. asti. Syksyn avoimet ja vakiovuorot otetaan käyttöön 26.8. SportUni Kaupin palloiluhalli on remontissa syyslomaviikon 42 loppuun asti.

Ryhmäliikunnassa on elokuun ajan käytössä kesän aikataulut. Löydät aikataulun SportUnin tarjontakalenterista ja siellä voit myös ilmoittautua. Uusi ryhmäliikuntakalenteri syksyksi tulee voimaan 26.8.

Tervetuloa liikkumaan niin ”vanhat” kuin uudet opiskelijat ja henkilökunnan jäsenet!