Uusi kausi alkaa 1.8. - liity nyt maksamalla edullinen liikuntamaksu

SportUnin uusi liikuntamaksukausi käynnistyy elokuussa. Jäsenenä saat käyttöösi kaupungin kattavimmat liikuntapalvelut edullisimpaan hintaan!

Tarjoamme laadukkaat ja monipuoliset liikuntapalvelut Tampereen korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle. Käytössäsi on kolmen liikuntakeskukset laadukkaat kuntosalit, laajat palloilumahdollisuudet, monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta ja erilaisia liikuntakursseja.

Liikuntamaksun voit maksaa kolmella eri tavalla

1. Opiskelijat ja henkilökunta voivat maksaa verkkomaksuna TUNI Pay:n kautta. Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankit, Smartum, ePassi tai MobilePay. Liikuntamaksu päivittyy seuraavan yön aikana SportUnin asiakasrekisteriin.
  2. Yliopisto-opiskelijat voivat suorittaa maksun ylioppilaskunnan jäsenmaksun yhteydessä OILI-palvelussa.
  3. Opiskelijat ja henkilökunta voivat maksaa liikuntakeskusten asiakaspalvelupisteisiin käteisellä, pankki/luottokortilla, ePassilla tai Smartumilla. Tamkon jäsenet voivat lisäksi maksaa liikuntamaksun Tamkon toimiston asiakaspalvelupisteeseen (Kuntokatu 3, L-rakennus). Huom. suoraan ePassi-/Smartum-sovelluksella maksettaessa maksutiedot pitää siis aina käydä päivittämässä paikanpäällä asiakaspalvelussa.

Maksun jälkeen uudet kulkuoikeudet päivitetään SportUnin asiakaspalvelupisteissä opiskelija- ja henkilökuntakortillesi.

Hinnasto

Koko lukuvuosi 1.8.2023-31.7.2024
Opiskelijat 88 €/henkilökunta 114 €

Syyskausi 1.8.-31.12.2023
Opiskelijat 50 €/henkilökunta 70 €

Kevätkausi 1.1.2024-31.7.2024
Opiskelijat 58 €/ henkilökunta 78 €

90 päivää maksupäivästä
Opiskelijat 45 €/ henkilökunta 59 €

Huom. TAMK: Tamkoon kuulumattomat opiskelijat maksavat henkilökuntahinnan.

SportUnin aukiolojat ja asiakaspalvelun aukioloajat löydät Liikuntakeskukset-sivultamme.

Tervetuloa liikkumaan!