Millaista liikettä opiskelupäivääsi mahtuu? – vastaa kyselyyn ja lunasta haalarimerkki!

Opiskelijat hyppäävät ilmaan ulkona

Liikkuva opiskelu -ohjelma lisää liikettä myös Tampereen korkeakouluissa! Nyt on opiskelijoiden vuoro kertoa, millaista liikettä tavallinen opiskelupäivä sisältää, mikä motivoisi liikkumaan myös luentojen välissä ja miten me yhdessä voitaisiin vähentää istumista!

Liikkuva opiskelu -kyselyn avulla opiskelijat voivat itse arvioida omaa liikkumistaan opiskelupäivän aikana ja antaa palautetta siitä, miten liikkumista tuetaan Tampereen korkeakouluissa. Tämä on loistava tilaisuus kertoa, mikä toimii ja mitä voitaisiin kehittää, jotta opiskelu sisältäisi vähemmän istumista ja tukisi paremmin opiskelijoiden hyvinvointia. Samalla oppilaitokset saavat arvokasta tietoa Liikkuva opiskelu -ohjelman toimivuudesta opiskelijoiden näkökulmasta – eli juuri sinun kokemuksistasi ja ideoistasi!

Vastaa kyselyyn ja vaikuta omaan arkeesi!

Vastaa kyselyyn 21.10.-10.11.2024 ja lunasta oman Liikkuva opiskelu haalarimerkkisi Tamkon tai TREYn toimistoilta.

Liikkuva opiskelu haalarimerkki

Tutustu Tampereen korkeakoulujen Liikkuva opiskelu ohjelmaan SportUnin Liikkuva opiskelu -sivulta!