SportUnin maksuton liikuntaneuvonta auttaa sinua löytämään omat tapasi olla aktiivinen

SportUnin liikuntaneuvontaa, nainen ja mies.

SportUnin liikuntaneuvonta on maksuton palvelu, jossa ammattilaisen tukemana asiakasta ohjataan ja motivoidaan aktiivisempaan elämäntapaan. Sinun ei ole pakko harrasta liikuntaa vaikka haluat pysyä terveenä. Riittää, että lisäät liikettä arkiaskareisiin ja me autamme sinua tässä!

Liikuntaneuvonnan tarkoituksena on ohjata terveytensä kannalta liian vähän liikuvaa asiakasta liikunnallisempaan elämäntapaan.
Liikuntaneuvonta on suunnattu erityisesti niille korkeakoulujen opiskelijoille ja henkilökunnalle, jotka ovat motivoituneita löytämään aktiivisemman elämäntavan, mutta tarvitsevat henkilökohtaista apua alkuun.

Liikuntaneuvonta sisältää henkilökohtaisen alku- ja lopputapaamisen sekä yhdessä sovitun määrän välitapaamisia SportUnin liikuntaneuvojan kanssa joko etänä tai kasvotusten. Liikuntaneuvontaprosessin kesto on 4 – 6 kuukautta, riippuen asiakkaan tarpeesta. Liikuntaneuvonta voi pitää sisällään liikuntakokeiluja ja neuvontaa liittyen esimerkiksi motivaatioon, arjenhallintaan tai liikuntatottumuksiin.

Tee testi, soveltuuko SportUnin liikuntaneuvonta sinulle.

Varaa alkutapaamiseen aika haluamallesi kampukselle tarjontakalenterin kautta kohdasta yksilöpalvelut. Liikuntaneuvontaan varattava aika on 55 minuuttia. Mikäli tarjontakalenterista ei löydy sopivaa aikaa sinulle, otathan yhteyttä liikuntaneuvojaan

Mikäli sinulla on jo aktiiviset elämäntavat, mutta kaipaisit henkilökohtaista apua esimerkiksi kuntosalilla käymiseen, voit varata ajan personal training -palveluun tai aloittelijan kuntosaliohjaukseen.