Uusi liikuntakoordinaattori Oona Leivo

Moi! Olen Oona ja aloitin muutama viikko sitten liikuntakoordinaattorina SportUnilla Hervannan kampuksella. Alta löydät pienen esittelyn itsestäni ja huomenna tiistaina pääset seuraamaan mun päivää instagramissa!

Liikuntakoordinaattori Oona Leivo

Olen Hervannan kampuksen SportUnin liikuntakoordinaattori. Työnkuvaani kuuluu asiakaspalvelu, tapahtumien ja kurssien suunnittelu sekä yksilö- ja ryhmäliikunnanohjaukset.

Mikä on koulutus-/työtaustasi?

Koulutukseltani olen fysioterapeutti. Koulun ohella ennen liikuntakoordinaattoriksi siirtymistä työskentelin hallivalvojana Kaupin SportUnilla kolmen vuoden ajan, joten SportUni oli jo ennestään tuttu. Lisäksi olen ohjannut paljon lasten liikuntaryhmiä Ilveksen riveissä.

Mikä on parasta työssäsi?

Monipuolinen työnkuva, kiva työympäristö ja asiakkaiden kanssa toimiminen!

Mitä liikuntaa harrastat tai teet vapaa-ajalla?

Nykyään harrastan spikeballia eli roundnettia, ultimatea sekä sulkapalloa. Käyn myös paljon salilla, eli mut voi myös usein spotata Tamppi Areenan alasalilta.😊

Minulle voi varata ajan ilmaiseen liikuntaneuvontaan, varata kuntosaliohjauksen tai tulla muuten vaan moikkaamaan. Nähdään Tamppi Areenalla!